Praktijkinfo
Op onze praktijk kunt u terecht voor aankoopadvies voordat u een huisdier neemt, en als u net een nieuwe pup of kitten heeft voor alle gezondheidscontroles en vaccinaties die nodig zijn, daarbij krijgt u advies over ontworming en vlooienpreventie, identificatie van uw huisdier en over mogelijkheden voor sterilisatie of castratie.
Jaarlijks sturen wij u een herinnering voor de gezondheidscontrole met advies voor vaccinatie op maat. Tijdens dit bezoek kijken wij uw huisdier van top tot teen na met speciale aandacht voor de gezondheid van vacht en huid, het gewicht van uw dier, aanwezigheid van eventuele parasieten en de toestand van gebit en tandvlees.
​
Natuurlijk bent u altijd welkom bij ons als uw dier niet in orde is. Wij doen klinisch onderzoek en indien nodig kunnen we dit aanvullen met bloedonderzoek, microscopisch onderzoek, röntgenfoto’s of echografisch onderzoek. Dit doen we altijd in overleg met u.
In onze operatiekamer beschikken we over gasnarcose, zuurstof en bewakingsapparatuur om de narcose zo veilig mogelijk te laten verlopen. De dieren kunnen uitslapen in een heerlijke warme omgeving.
​
Ook voor gebitsbehandeling van uw huisdier kunt u bij ons terecht, dit levert behalve een frissere adem ook enorme verbetering van de levenskwaliteit en gezondheid van (vaak) wat oudere dieren.
We verkopen (speciaal) voer, middelen om uw huisdier effectief te beschermen tegen vlooien, wormen en teken, tekentangen en meer. Onze assistentes kunnen u ook altijd adviseren op dit gebied. Altijd handig als u er toch bent, maar u kunt er natuurlijk ook voor langskomen. Wist u al dat wij een speciaal spaarprogramma voor dieetvoeding hebben?
Tarieven
Wilt u van te voren een schatting van de kosten van een onderzoek of een behandeling? Vraag dit dan aan de dierenarts of assistente.
​
De kosten voor het consult, de behandeling en medicijnen van uw huisdier moeten altijd direct worden betaald, bij voorkeur door middel van pinbetaling.
​
Heeft u een huisdierverzekering? Dan kunt u zelf met behulp van de factuur het betaalde bedrag declareren bij de verzekering.
​
Tijdelijke patientenstop
Door de grote drukte van de afgelopen tijd hebben we helaas moeten besluiten om een tijdelijke patiëntenstop in te stellen voor nieuwe klanten. Dit om te zorgen dat we alle bij ons ingeschreven patiënten zo goed mogelijke zorg kunnen bieden. Bent u al bij ons ingeschreven en heeft u een nieuw huisdier dan kunt u natuurlijk gewoon bij ons terecht voor een afspraak. Wij hopen dat we zo snel mogelijk weer iedereen zullen kunnen helpen!!